Ақпараттық карта
Көкшетау қаласының музыкалық училищесі ҚазКСР Жоғары және орта білім министрлігінің 1976 жылғы 10 қыркүйектегі бұйрығы және Көкшетау қалалық еңбекші депутаттар Кеңесі атқару комитетінің шешімі негізінде ашылды. 1982 жылы ақын Біржан салдың 150 жылдығын мерекелеу аясында Көкшетау музыкалық училищесіне ақынның есімі берілді. Осылайша ҚР Білім Министрлігінің 1995 жылғы 11 желтоқсандағы №312 бұйрығы негізінде Біржан сал атындағы Көкшетау музыкалық колледжі болып қайта аталды.
1997 жылдың 28 маусымы күні, 8 мамыр 1997 жылғы ҚР Үкіметінің №814 қаулысына сәйкес, музыкалық колледж Ақан сері атындағы мәдениет колледжімен қайта құру жолымен қайта ұйымдастырылып, біріктірілді. 1999 жылғы 15 қыркүйекте Қазақстан Республикасы Президентінің «Мемлекеттік кәсіпорын» Заң күші бар Жарлығының және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1995 жылғы 30 қарашадағы №1636 қаулысымен бекітілген Мемлекеттік кәсіпорындарды құру тәртібі туралы ереженің негізінде, сондай-ақ Көкшетау қаласы әкімінің №594 шешімі негізінде екі колледжді және оның ішінде Біржан сал атындағы Көкшетау музыкалық колледжді бөлу жолымен қайта ұйымдастыру жүргізілді. Меншік нысаны – мемлекеттік.
Ұйымдастыру-құқықтық нысаны: мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорын.
РЭЦК заңды мекенжайы: Қазақстан Республикасы, Ақмола облысы, Көкшетау қаласы, Әуезов көшесі, 192. Телефондар: 8(716) 25- 25- 97, 25-50-53 Факс 25-25-97, e-mail: music_747@mail.ru
Оқыту түрі: күндізгі
2021 жылғы 31 наурыздағы № KZ43LAA00026102 мемлекеттік лицензияға қосымшаға сәйкес, әрекет ету мерзімі шектеусіз, колледж келесі мамандықтар бойынша өз қызметін жүргізеді:
02150100 Аспаптық орындау (аспаптардың түрлері бойынша)
Біліктілігі:
4s02150101 Концертмейстер, Балалар музыка мектебінің оқытушысы
4S02150102 Оркестр әртісі (дирижер), Балалар музыка мектебінің оқытушысы
4S02150103 Халық аспаптар оркестрінің әртісі (дирижер), Балалар музыка мектебінің оқытушысы
4s02150104 Эстрадалық аспаптар оркестрінің әртісі (дирижер), Балалар музыка мектебінің оқытушысы
02150400 Хорды дирижерлеу
Біліктілігі:
4s02150201 Оқытушы, хормейстер
02150300 Вокалдық өнер
Біліктілігі:
4s02150301 Академиялық ән салу әртісі, Балалар музыка мектебінің оқытушысы
4s02150302 Дәстүрлі ән салу әртісі, Балалар музыка мектебінің оқытушысы
4s02150303 Эстрадалық ән салу әртісі,Балалар музыка мектебінің оқытушысы
02150200 Музыка теориясы
4s02150201 Музыкатанушы, Балалар музыка мектебінің оқытушысы
I. Колледждің миссиясы, пайымдауы, стратегиялық мақсаты мен міндеттері
Миссиясы – кәсіби музыкалық білім беру саласындағы жоғары білікті, бәсекеге қабілетті мамандарды әлемдік стандарттар (білім алуға үйрету, білімділік пен шеберлікке әлемдік стандарт деңгейінде) деңгейіндегі білім, білімділік және шеберлік өндірісі арқылы дайындау жүйесінің тиімділігін көтеру; еліміздің рухани саласын қамтамасыз ететін өнер облысындағы мамандықтар кадрын кәсіби дайындау перспективті, стратегиялық ғылыми және шығармашылық жобалары негізінде жүзеге асырылатын ғылыми-шығармашылық, білім беретін және мәдени-ағарту орталығы болу.
Стратегиялық мақсаты: Кәсіби звенодағы музыкалық мамандықтар бойынша білім өндірісі және тұлғаның, қоғам мен мемлекеттің шығармашылық потенциалын жалпы алғанда Қазақстанның коммуникативті-ақпараттық жағдайда дамыту арқылы, инновациялық білім беру саласының кластері болу.
Міндеттері:
Оқыту бағыты
Оқу-практикалық бағыт
Тәрбиелік бағыты
4.Жалпыұлттық «Мәңгілік Ел», «Рухани жаңғыру» патриоттық идеясының рухани-адамгершілік құндылықтарын нығайту және салауатты өмір салты мәдениеті;
5.Сабақтардан тыс уақытта спорттық жаппай жұмыстарды жетілдіру мақсатында студенттерді спорт секцияларына тарту;
6.Әлеуметтік емес ортада тұрып жатқан, жеке сүйемелдеуді қажет ететін студенттермен жұмысты жақсарту.
Ғылыми-әдістемелік бағыт
2.«Білімді ұлт» сапалы білім беру» ұлттық жобасы
3.2022-2022 оқу жылының басына техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беретін оқу орындарында оқу процесін ұйымдастыру жөніндегі нұсқаулық-әдістемелік ұсынымдар
4. «Кәсіпқор» Холдингі серіктестігі шеңберінде біліктілігін көтеру курстарын өткізу;
5.Мамандар даярлау сапасына қол жеткізу мақсатында озық технологиялар мен инновациялық білім беру бағдарламаларын енгізу бойынша оның сапасы мен жұмысын жүйеге келтіру;
6.Инженерлік – педагогикалық кадрлардың зияткерлік потенциалының сапасын көтеру және колледждің аттестациялау комиссия жұмысын жетілдіру;
7.Экспериментальді – зерттеу жұмысы қорытындысын білім беру үрдісіне енгізу;
8.Оқытушыларды педагогикалық шеберліктер сайыстарына және оларды ғылыми-практикалық конференцияларға қатысуға дайындау жұмыстарын жетілдіру;
9.Кітапхана жұмысының оқу-әдістемелік кабинетімен, оқытушыларға белгіленген тақырыптар бойынша өз алдына білім алуда, оқыту-әдістемелік ресурстарын жасауда бірігіп көмек көрсету жұмыстарын жақсарту;
10.Бұқаралық ақпараттар құралдарымен байланысты нығайтып, мақалаларды сайттарда, әлеуметтік желілерде, БАҚ-та жариялауды жүйелендіру;
11.Колледж имиджін дамытып, ілгерілету.
Оқу үрдісінің материалды-техникалық қамтамасыз етілуі
3. WORLDSkills чемпионатына дайындалу және қатысу
Әкімшілік – шаруашылық бағыты
3.Колледждің қолданысындағы мүліктердің сақтауы бойынша шараларды қолдану
«Көкшетау қаласы, Біржан сал атындағы музыкалық колледжі» МКҚК, балалар музыка мектептері үшін кәсіби музыканттар мен педагогикалық кадрларды даярлайды. Колледж қызметінің мәні мен мақсаты ұлттық, жалпыадамзаттық құндылықтар, ғылым мен тәжірибе жетістіктері негізінде тұлғаны қалыптастыра отырып, оқушы бойында адами абзал қасиеттерді дамыту және кәсіби маман ретінде қалыптастыру, кәсіби музыкалық білім алу үшін қажетті жағдайларды жасау болып табылады.
Колледж республикалық және халықаралық байқаулар жеңімпаздарының «ұстаханасы» болып табылады, бұл оқытудың жоғары деңгейін көрсетеді.
Музыкалық мамандықтардың ерекшелігіне байланысты оқыту дәстүрлі, классикалық оқыту әдістеріне және сабақтарды өткізудің жеке тәсілдеріне негізделген. Сондай-ақ, колледждің педагогикалық ұжымымен оқу процесін жетілдіру, музыкант мамандарды даярлауда жаңа әдіснамаларды іске асыру бойынша жұмыс жүргізіледі.
1.3 Колледжішілік іс-шаралар циклограммасы
№ |
Жұмыс бағытының мәртебесі |
Басқару органдарының атауы |
Нормативтік құқықтық акт |
Өткізу мерзімділігі |
Жауапты басшы |
Өткізу мерзімі |
Ай аптасы |
|||
1 апта |
2 апта |
3 апта |
4 апта |
|||||||
1 |
Директор жанындағы кеңес
|
Оқу бөлімі, тәрбие бөлімі, кадрлар бөлімі, бухгалтерия, шаруашылық бөлімі, ПЦК |
Колледждің жылдық жұмыс жоспары |
Апта сайын |
Директор |
Бір жылдың ішінде |
+ |
+ |
+ |
+ |
2 |
Педагогикалық кеңестің отырысы |
Педагогикалық кеңес |
Педагогикалық кеңестің жұмыс жоспары |
Екі айда бір рет |
Директор |
Тамыз, қараша, қаңтар, сәуір, маусым |
|
|
|
+ |
3 |
СШ отырысы
|
Оқу бөлімі, әдіскер, ПЦК |
Әдістемелік Кеңес туралы ереже, әдістемелік кеңестің жұмыс жоспары, әдістемелік жұмыс жоспары |
Екі айда бір рет |
Директордың ОІ жөніндегі орынбасары |
Бір жылдың ішінде |
|
|
+ |
|
4 |
Құқық бұзушылықтың алдын алу бойынша Кеңес отырысы
|
Оқу бөлімі, тәрбие бөлімі |
Құқық бұзушылықтың алдын алу бойынша Кеңестің жұмыс жоспары
|
Екі айда бір рет |
Директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары |
Бір жылдың ішінде |
+ |
|
|
|
5 |
Директордың ОД орынбасары жанындағы кеңес
|
Оқу бөлімі, ПЦК |
Кестенің сәйкестігі және ОЖЖ, ҚР МЖМБС талаптарына сәйкес |
Ай сайын |
Директорының ОІ жөніндегі орынбасары |
Бір жылдың ішінде |
+ |
|
|
|
6 |
Аттестаттау комиссиясының отырысы |
Аттестаттау комиссиясы |
Аттестаттау комиссиясының жұмыс жоспары |
Тоқсанына бір рет |
Директор, әдіскер |
Бір жылдың ішінде |
+ |
|
|
|
7 |
Топтық жиналыстар, топтар активінің отырысы |
Оқу бөлімі, тәрбие бөлімі |
Тәрбие жұмысының жоспары |
Ай сайын |
Директордың ОТЖ, ОЖ жөніндегі орынбасарлары |
Бір жылдың ішінде |
|
+ |
|
|
8 |
Оқу-әдістемелік семинарлар |
Оқу бөлімі, әдіскер |
Әдістемелік жұмыс жоспары |
Жоспар бойынша |
Директордың ОД жөніндегі орынбасары, әдіскер |
Бір жылдың ішінде |
|
+ |
|
|
9 |
Өздігінен білім алу әдістемелік күні
|
ПЦК, әдіскер |
Әдістемелік жұмыс жоспары |
Ай сайын |
Әдіскер |
Бір жылдың ішінде |
|
|
+ |
|
10 |
Тәрбиелік тақырыптық іс-шаралар |
Тәрбие бөлімі |
Тәрбие жұмысының жоспары |
Ай сайын |
Директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары |
Бір жылдың ішінде |
|
|
+ |
|
11 |
Ақпараттық сағат (сынып сағаты) |
Оқу бөлімі, тәрбие бөлімі, ПЦК |
Тәрбие жұмысының жоспары |
Ай сайын |
Директордың ОТЖ, ОӨЖ жөніндегі орынбасары |
Бір жылдың ішінде |
+ |
|
|
|
12 |
Жас педагог мектебінің отырысы |
Оқу бөлімі, әдіскер, ПЦК |
ЖКМ жұмыс жоспары |
Екі айда бір ерт |
Директордың ОД жөніндегі орынбасары, әдіскер |
Бір жылдың ішінде |
|
|
|
+ |
13 |
Педагогикалық практика бойынша ғылыми-практикалық конференция |
Оқу бөлімі, әдіскер, ПЦК |
Педагогикалық практика секторының жұмыс жоспары |
Жылына бір рет |
Директордың ОӨЖ |
Сәуір |
|
+ |
|
|
14 |
ҚПОО отырысы |
Оқу бөлімі, тәрбие бөлімі, ПЦК, әдіскер |
Колледждің жылдық жұмыс жоспары |
Ай сайын |
ҚПОО |
Бір жылдың ішінде |
+ |
|
|
|
15 |
Жатақхана күні |
Тәрбие бөлімі |
Тәрбие жұмысының жоспары |
Ай сайын |
Директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары |
Бір жылдың ішінде |
|
|
|
+ |
16 |
Әкімшілік Кеңес |
Оқу бөлімі, тәрбие бөлімі, кадрлар бөлімі, бухгалтерия, шаруашылық бөлімі, ПЦК |
Колледждің жылдық жұмыс жоспары |
Апта сайын |
Директор |
Бір жылдың ішінде |
|
|
+ |
|
17 |
КДН отырысы |
Тәрбие бөлімі |
Тәрбие жұмысының доспары |
Ай сайын |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары |
Бір жылдың ішінде |
|
|
|
+ |
1.4 Колледжішілік бақылау
Колледжішілік бақылау мақсаттары:
- колледж қызметін жетілдіру;
- білім беру сапасын жақсарту;
- білім беру саласындағы ҚР заңнамасын сақтау;
- білім беру процесінің даму тенденцияларын талдау және болжау.
Міндеттері:
- колледждің оқу-тәрбие үрдісінің жағдайы туралы ақпаратты жинау және өңдеу;
- барлық басқарушылық шешімдерді іске асыру бойынша кері байланысты қамтамасыз ету;
- оқытушылардың жұмыс тәжірибесін зерттеу;
- колледждің педагогикалық қызметкерлеріне оқу-тәрбие жұмысында әдістемелік көмек көрсету;
- пәндер бойынша ҚР МЖМБС, ОЖЖ,МЖТ талаптарының орындалуын мерзімді тексеру;;
- оқу пәндерін оқыту сапасын жүйелі түрде бақылау, оқытушылардың оқу-тәрбие жұмысының мазмұнына, нысандары мен әдістеріне ғылыми негізделген талаптарды сақтауы;
- білім алушылардың білімді меңгеру процесін, олардың даму деңгейін, өз бетінше білім алу әдістерін меңгеруін кезең-кезеңмен бақылау ; ;
- колледж жұмысының барлық жоспарларының орындалуын және қабылданатын басқарушылық шешімдерді тұрақты тексеру;
Білім беру процесін бақылау құрылымы
Оқытушылар |
Кураторлар |
Пәндік-циклдік комиссиялардың төрағалары |
Директор |
Әдіскер |
Директордың ОТЖ жөніндегі орынбасары |
Директордың ОӨЖ жөніндегі орынбасары |
Директорының ОІ жөніндегі орынбасары |
Педагогикалық ұжымның міндеттері
Көкшетау қаласы, Біржан сал атындағы музыкалық колледжі МКҚК
(педагогикалық кеңестің 2022 жылғы 31 тамыздағы қаулысынан)
№ рет |
Міндеттері |
1 |
Ақмола облысы әкімдігінің қаулысымен бекітілген мемлекеттік тапсырысқа сәйкес 2022-2023 оқу жылына колледжді жасақтау |
2 |
Оқу жылын үлгерімі 95 пайызбен; оқу сапасы 70 пайызбен аяқтау; Келушілер саны-93 пайыз. |
3 |
Мемлекеттік емтихандарды тапсыруды 100 пайызға жеткізу |
4 |
Бюджеттік негізде оқитын 42 адамның оқуын тәмамдауды қамтамасыз ету, оның ішінде 1 адам - үздік. |
5 |
Түлектердің 95% - дан кем емес жұмысқа орналасуына, түлектердің жұмыспен қамтылуын қамтамасыз ету |
6 |
Студенттердің контингентін сақтау және бейімдеу жөніндегі жұмысты күшейту |
7 |
МОДО даярлау кезінде барлық пәндер бойынша студенттердің білімдеріндегі олқылықтарды жою |
8 |
Практика базалары бойынша әлеуметтік және іскерлік әріптестікті одан әрі дамыту |
9 |
Кәсіптік бағдарлау жұмысын кеңейту және жетілдіру |
10 |
Сапалы білім беруді қамтамасыз ету, білім беру қызметінің нәтижелеріне жауапкершілікті арттыру |
11 |
Электрондық форматта әдістемелік материалдарды, құралдарды, оқыту құралдарын әзірлеу және енгізу |
12 |
Баспаларда 2 оқу-әдістемелік құрал дайындау және басып шығару |
13 |
Теориялық оқыту сабақтарында АКТ-ны заманауи білім берудің басымдығы ретінде белсенді пайдалану бойынша жұмысты жалғастыру. |
14 |
Педагогикалық ұжымның әрбір мүшесіне колледж сайтында, педагогикалық сайттарда, БАҚ - та, ғылыми-әдістемелік басылымдарда кемінде 2 ақпараттық материал жариялау. |
15 |
Озық педагогикалық тәжірибені зерделеу және тарату, тиімді педагогикалық технологияларды (инновациялық) енгізу және дамыту, білім беруді дамытудың қазіргі заманғы стратегиясының жетекші бағыттарын ескере отырып, педагог кадрлардың біліктілігін арттыру жөніндегі әдістемелік жұмысты жетілдіру жөніндегі жұмысты жалғастыру. Облыстық деңгейде 1 оқытушының тәжірибесін жинақтау. |
16 |
Мемлекеттік тапсырыс бойынша, мамандығы бойынша модульдік оқыту бойынша оқытушылардың біліктілігін арттыру курстарынан өту |
17 |
Педагог қызметкерлердің аттестаттаудан өтуі |
18 |
Кәсіби қызметті ынталандыру мақсатында оқытушылардың рейтингісін жүргізу |
19 |
Жалпы білім беретін және арнайы пәндер бойынша оқытушылар мен студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жетілдіру |
20 |
Республикалық және халықаралық кәсіби шеберлік конкурстарына қатысу, оның ішінде "Үздік педагог", "Жас үздік педагог"облыстық конкурстарына қатысу |
21 |
Sova автоматтандырылған жүйесінің контентін жүйелі түрде толтыру бойынша жұмысты жалғастыру |
22 |
"Аз қамтылған отбасы" мәртебесіне жататын студенттерді анықтау және оларға уақытылы әлеуметтік көмек көрсету үшін кураторларға тұрақты мониторинг жүргізу. |
23 |
Студенттердің бойында функционалдық сауаттылықты тәрбиелеу, тұлғалық өзін-өзі анықтауды және кәсіби жетілдіруді, азаматтық жауапкершілікті, әлеуметтік белсенділікті, тұлғааралық қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру бойынша жұмысты күшейту. |
24 |
Психологиялық қызмет әлеуметтік бейімделу мен тұрақтылық үшін студенттердің әлеуметтік маңызды және жеке қасиеттерін қалыптастыру бойынша жұмысты жалғастыру. |
25 |
Құқық бұзушылықтың алдын алу жөніндегі жұмысты жалғастыру, саяси мәдениетті тәрбиелеу және белсенді өмірлік ұстаным орталығы ретінде студенттік кеңестің қызметін жандандыру. |
26 |
Колледж қызметін мемлекеттік аттестаттау үшін оқу-әдістемелік құжаттаманы дайындау |
27 |
Еңбек нарығында түлектердің кәсіби құзыреттілігі мен бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету мақсатында білім беру бағдарламаларын меңгеру (модульдік-кредиттік оқыту), кәсіби-техникалық құзыреттер алу үшін жағдайлар жасау. |
28 |
Кітапхананың оқу-әдістемелік қорларын жетілдіру бойынша жұмысты жалғастыру. |
29 |
Ақмола облысының 2011-2020 жылдарға арналған техникалық және кәсіптік білім беруді дамыту бағдарламасын орындау бойынша облыстық іс-шараларды іске асыруға қатысу. |
30 |
Оқу орнының стратегиялық даму жоспарын кезең-кезеңімен орындау. |
31 |
Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020 – 2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасының, техникалық және кәсіптік білім беруді дамытудың 2019-2021 жылдарға арналған Жол картасының индикаторлары мен көрсеткіштерін, «Жас талап» 2022-2025 жобасы жоспарын орындау |
32 |
Теориялық оқыту кабинеттерін, әкімшілік кабинеттерді, санитарлық-гигиеналық үй-жайлар мен тораптарды, дәліздерді ағымдағы жөндеу |
33 |
Оқу-материалдық базаны (жабдық, жиһаз)нығайту |
34 |
Аумақты абаттандыру |
II. Ағымдағы жағдайды талдау
2.1 2021-2022 оқу жылындағы оқу жұмысын талдау
1.Оқыту нәтижелерінің салыстырмалы сипаттамасы
Ағымдағы оқу жылының қорытындысы бойынша 1-3 курстардың 122 студенті аралық аттестаттауға жатады, олардың 15-і үздік оқушы, бұл жалпы санынан 9% - ды құрайды, сондай-ақ 75 екпіндеуші студент жалпы санынан 47% - ды құрайды. Үлгерімі төмен студенттердің саны -10, бұл студенттердің жалпы санының 6,3% - ын құрайды.
Оқу жұмысының нәтижелері келесі кестеде көрсетілген:
Салыстырмалы талдау
Оқу жылы |
Орташа бал |
Оқу сапасы |
Үлгерім пайызы |
Үздіктер саны |
Екпінділер саны |
Оқу нашар балалар саны |
2020-2021 оқу жылы |
3,6 |
66 |
96 |
11 |
72 |
7 |
2021- 2022 оқу жылы |
3,8 |
78 |
94 |
15 |
75 |
9 |
Динамика |
+0,2 |
+12 |
-2 |
-4 |
+3 |
+2 |
Мамандарды даярлау сапасының мониторингі жүйесінің құрамдас бөліктерінің бірі білім алушылар контингентінің сақталуын және үлгерімін зерделеу болып табылады .
Оқу сапасының серпіні өткен оқу жылымен салыстырғанда 12% - ға жоғарылады, сондай-ақ үлгерім 2% - ға, орташа балл 0,2-ге төмендеді. Өткен оқу жылымен салыстырғанда оқуды "үздік" бітірген студенттер саны 3 адамға артты. Өткен жылмен салыстырғанда екпіндеуші студенттер саны 3 студентке көбейгенін атап өткен жөн. Үлгермеген студенттердің сапа көрсеткіші 2-ге өзгерді .
Студенттердің осы санының сәтсіздікке ұшырауының негізгі себебі-олардың сыныпта болмауы. Соның ішінде, жазғы емтихан сессиясына жібермеу туралы педагогикалық кеңестің шешімімен келесі студенттер күзгі емтихан тапсыруға қалдырылды:
1.Жанбатырова А -2 курс ДХО «Гармония», «ММЛ» пәндері бойынша
2. Пономарева Е – 3 курс ДХО «Музыкалық пәндерді талдау» бойынша
3. Сагдат А -1 курс ДХО «ММЛ», «Музыка теориясы» пәндері бойынша
4. Тәжиева А-3 курс, ОП «Музыкалық пәндерді талдау» пәндері бойынша академия
5. Касиет Ж.-3 курс, ОКНИ «Этносольфеджио», «Гармония»
6.Жаркенов Д – 2 курс «ММЛ», «Ағылшын тілі» , «Қазақ тілі» пәндері бойынша халық ОП.
Бүгін педагогикалық ұжым алдында 09.09.22 жылға дейін пәндер бойынша қарыздарды жою міндеті тұр.
4-тен аса пән бойынша үлгермеушілігі үшін оқудан шығаруға шықты:
1.Казбикенова А – 1 курс ОП эстрада (ақылы)
2.Молодовский А – 2 курс ОДИ
3.Жәкен Е – 2 курс ОСИ
2021-2022 оқу жылында 36 студент білім алып шықты, оның 35-і бюджеттік, 1 студент ақылы негізде білім алды. 8 студент қызыл дипломмен бітірді.
Мемлекеттік емтихан нәтижелері
Мамандығы |
Студенттер саны |
Орташа бал |
«Орыс халық аспаптары»
|
3 |
4,8 |
«Фортепиано»
|
3 |
4,7 |
«Қазақ халық аспаптары»
|
14 |
4,5 |
«Эстрада аспаптары»
|
1 |
5 |
«Шекті аспаптар» |
1 |
4,2 |
«Үрмелі және соқпалы аспаптар» |
2 |
4,7 |
«Хорды дирижерлеу»
|
4 |
5 |
«Академиялық ән айту» |
2 |
4,8 |
«Эстрадалық ән айту» |
3 |
4,6 |
«Дәстүрлі ән айту» |
3 |
4,8 |
Колледж бойынша барлығы |
36 |
4,7 |